Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

trippla nöff nöff

Av baraenjeppe - 17 juli 2010 17:56



Vi har alltså tre olika "fall"


"Polischefen", "Littorin", samt mannen som sålde sin fru och andra kvinnor till över fyrahundra män i sverige  

http://dagbladet.se/nyheter/sundsvall/1.2142703-man-i-40-arsaldern-salde-sin-fru-till-andra-man


Här kan man ju faktiskt konstaterar att i sista fallet, så var det som sagt drygt 400 "män" inblandade som  betalade för sex...va fan är det för fel på folk?   ...nu var det så att om jag fattar rätt att kvinnorna vägrade att vittna och flytt till sitt hemland(här gissar jag ju på baltikum  eller ännu troligare sydostasien)...han fick sitt straff på "hela ett år" i finkan....och inga andra män verkar bli straffade....


Härmed ger jag vederbörande, ett nyinstifftat pris på denna blogg...det sk "nöff nöff priset"  


Herr Polischef får andra priset! och "Totto" får nöja sig med att stiga upp på bronsplatsen....


Men hur svårt skall det vara?  ...sex har man för att det är skönt,  roligt och man har det tillsammans med villiga och medverkande kvinnor!....kan man inte det, så var man och använd höger( eller vänster handen om man nu är vänsterhänt) ! ..


Vidare undrar jag faktiskt hur man som sexköpare kan se sig i spegeln..och gå vidare....tänker man inte på de kroppar man nyttjar??


Jag menar.. jag är ju långt ifrån ngn munk   ...men hoppas att den dagen jag känner att jag måste" betala för att komma till" aldrig kommer, och om den gör det att jag då inser att jag mår bättre av att använda högerhanden(ja jag är högerhänt)   


Nöff nöff på er alla tre som jag omnämt i min lilla blogg!   






 
 
Viktoria

Viktoria

17 juli 2010 18:32

"
Skrivet 29 jun 2010 07:38 Travis Bickle (Ej registrerad)

Jag har viss insikt i denna historia och mig veterligen har samtliga kvinnor gjort detta helt frivilligt.
Det rör sig alltså inte om något tvång. Även hans egen fru gjorde det frivilligt.
Så dom som är snabba att döma och har problem med hans moraluppfattning bör nog även fundera över den moral som präglar dessa kvinnor."

Jag blir så trött, på att ständigt höra "De ville" Är män (inte alla) så jävla dumma att de kan lura sig själva på det sättet?

(ps. En kompis till mig berättade att man kan använda "fröken vänster" och låtsas att det är någon annan)

http://vickileh.bloggagratis.se

 
baraenjeppe

baraenjeppe

17 juli 2010 18:46


(Hmmm...kanske beror det på att jag har dålig simultankapacitet, men jag föredrar "fröken höger" )

Gissar att Travis Bickle som väl är namnet på rollfiguren i taxidriver, en inte helt frisk karaktär bye the way...kör ett klassiskt
"skylla i från sig inlägg"...!hon ville", "hon var med på det"...

Märkligt att inte polisen har sprängt ngn bordell där män säljer sig till kvinnor ännu..eller inte..;(

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
Tara

Tara

17 juli 2010 22:21

I Katarina Wennstams bok: "Flickan och skulden" besrkivs en hel del gruppvåldtäker där ibland den 13-14åriga flickan gråter, skriker och till slut blir medvetslös och ändå säger gärningsmännen i rätten ," hon var med på det, hon ville" . Så det där med fri vilja, det handlar om vad den berörda sexualbrottslingen VILL tro, i det begreppet inbegripes även prostitutionsköpare.

http://traffic.bloggsida.se

 
baraenjeppe

baraenjeppe

17 juli 2010 23:23

Tara//
Frågan är ju om han i rätten verkligen tror på det han säger, eller bara vill slippa undan!
Och om det handlar om vad han vill tro, eller vill få rätten att tro.
Kan ju inte få in i mitt iof tröga huvud, att ngn som varit med och gruppvåldtagit ngn som blivit medvetslös, på fullt allvar tror att "hon var med på det"

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
noboytoy

noboytoy

18 juli 2010 13:50

Det kallas inbillningssjuka...

http://noboytoy.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards