Direktlänk till inlägg 6 augusti 2010

En blandning av Jack Osbourne och Robban Aschberg

Av baraenjeppe - 6 augusti 2010 18:13



Roade mig för ngra veckor sedan att gå in på två sidor där man kan skanna in sin bild, för att sedan sidan stämmer av vilken kändis man är lik...Hade hoppats på Clooney eller Pitt, men icke sa Nicke....


Den svenska versionen, svarade Aschberg  ...okej vi har lika frisyrer men annars är vi fan inte lika ....men den amerikanska svarade Jack Osbourne...men vad i hela   


Kunde de inte svarat OZZY osbourne iallafall...fast hmmm...om jag var Jack, Så är ju OZZY min farsa....cool farsa iof!  

 
 
Daniel

Daniel

6 augusti 2010 22:38

Grattar, att ha Osbourne som far e inte alla förunnat! :)

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
baraenjeppe

baraenjeppe

7 augusti 2010 02:02

Daniel//
Det är sant...lite jobbigt bara att farsan festar och rockar mer än vad man själv gör bara ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
riesling

riesling

8 augusti 2010 09:18

Hahaha ... Aschberg eller Jack Osbourne! Jag kan nu mycket tydligt föreställa mig hur du ser ut ...

Vill dessutom ge dig en Award för din finurlig blogg, den finns att hämta hos mig om du vill ...

http://riesling.bloggplatsen.se

 
baraenjeppe

baraenjeppe

8 augusti 2010 12:22

riesling//...men skapa inga konstiga ideer hur jag ser ut nu ;)....

Awarden hämtar jag gärna...tusen tack för att du gillar min blogg!!

DOCK har jag svårt att själv ge ut awarden till sju stycken...jag har ju tolv som jag länkar till, mycket mycket bra bloggar alla...så jag är mesig nog att inte kunna sortera bort fem av dom !

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
Xecute

Xecute

8 augusti 2010 22:25

Kul grej, måste testa! Var hittar jag dem? Hoppas jag slipper bli lik Thomas DiLeva igen....

http://xecute.bloggplatsen.se

 
jeppehegersten

jeppehegersten

9 augusti 2010 09:00

Xecute..hittar inte siterna...vi hade dom på vårt intranät ett tag..men det e nog bara att googla.har för mig att den amerikanska hette, "my heritage.com" eller ngt liknande

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards