Direktlänk till inlägg 4 oktober 2010

Vad fan pysslar jeppen med på nätterna?

Av baraenjeppe - 4 oktober 2010 15:30



Nej era snuskhumrar, inget sådant!!


Jag vaknar på morgonen, på magen, med halva skallen brevid kudden och halva på...nacken i snevriding åt vänster, ena armen utanför sängen...hupp...!Tråkigt nackspärr kan jag säga, dax för tigerbalsam ingen.


Funderar på att endera fråga någon som kan dokumentera mig på natten, eller tom filma mig så jag ser vad som pågår!...måste ju leva om ordentligt på gamla dagar   

 
 
pinkozzy

pinkozzy

4 oktober 2010 17:56

Om du inte vill lukta Tigerbalsam på jobbet kan du prova med Ormsalva. Finns på apoteket och funkar bra. Luktar dock inte.

http://www.pinkozzy.bloggagratis.se

baraenjeppe

4 oktober 2010 18:18

tack för tipset, den har jag smärtsamma minnen av ;)..skall inte gå in mer i detalj dock..*asg*...äsch mina kolleger får allt stå ut med att jag luktar tigerbalasam!

 
Ingen bild

noboytoy

4 oktober 2010 20:45

För mycket skrivbordsjobb ger dåliga axlar. Men det är bara vad jag har hört;)

Själv brukar jag strunta i kudden. Då känns det som att jag "rätar ut" nacken..

baraenjeppe

5 oktober 2010 10:32

Har nu inhandlat tigerbalsam...så nu blir det tigerbalsam och kuddlöst som gäller ngra dagar framåt ;)

 
Hypofysen

Hypofysen

4 oktober 2010 21:46

Kanske en tvångströja?

http://hypofysen.blogg.se

baraenjeppe

5 oktober 2010 17:39

Den använder jag bara på helgerna ;)

 
Charlies syster Lola

Charlies syster Lola

4 oktober 2010 22:37

Dr Lola påstår bestämt att det är drömmarnas fel. Förmodligen drömmer du om din potträning. Skickar ett recept på Paroxetin.

http://firestarter.bloggplatsen.se

baraenjeppe

5 oktober 2010 11:36

Tack DR Lola...skall genast mumsa medicinen!

 
pinkozzy

pinkozzy

5 oktober 2010 09:27

Ja, jag vet inte vad du har för läggning eller råkat ut för, men ormsalva finns på apoteket och är nästan luktlös och känns inte...så länge du stryker salvan där den ska vara.....

http://www.pinkozzy.bloggagratis.se

baraenjeppe

5 oktober 2010 10:26

tack för tipset ;)...jag har redan köpt lite tigerbalsam, så jag berikar min arbetsplats med lite doft av tigerbalsam ;)

 
susanna55

susanna55

5 oktober 2010 18:38

Och jag upprepar mig: gå till kiropraktorn! Ska jag behöva hämta dig i örat eller...? Skaffa sedan en anatomisk kudde, finns nästan överallt. Gunter är skitbra på nackspärrar och andra spärrar.

http://susanna55.bloggplatsen.se

baraenjeppe

5 oktober 2010 19:36

i will, har bokat en tid till i morgon nära jobbet...! Nej inte hämta mig i örat är du snäll ;)

 
Vikki

Vikki

6 oktober 2010 17:18

Tigerbalsam luktar ju gott! I USA skulle de tro att du ätit för många ostmackor, vilket tydligen ska ge orolig sömn, jag fattar ingenting...

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

7 oktober 2010 11:17

Ostmackor?..skall genast sluta med ost!..gott? njae...

 
Ingen bild

elev/fan

17 februari 2011 12:07

var är jeppen?

baraenjeppe

18 februari 2011 12:05

just nu är han på jobbet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards